Lägenhetsbyte!

Jag såg på blocket i förrgår att en kille i mitt hus sökte en billigare, mindre lägenhet. Själv hade han en tvåa på 58 kvadrat. Perfa, tänkte jag, som såg att det var den planlösning jag var intresserad av samt att balkongen vetter in mot innergården. Jag mailade killen som ringde upp ett par timmar senare och stämde träff, så på kvällen gjorde vi hembesök hos varandra för en snabb inspektion. Bägge parter blev nöjda så nu blir det en flytt om bara ett par veckor! En väldigt bekväm och smidig flytt får jag tillägga, en trappuppgång åt höger och några våningar upp.

Vad händer sedan, när det var dags för reflektion hemma i soffan? Jo, Baby kikade genast på högtalare.  ;-)  Banne mig om han inte hittade ett par som jag kan tänka mig att vara med och finansiera! Grundig Audiorama 9000, återuppstånden design från 70-talet.


Kommentarer
Postat av: Helena

Snygga! Men de ser svindyra ut!

2010-01-18 @ 13:57:16
URL: http://busellasmamma.blogg.se/
Postat av: Malin

Men det var det som var så bra - det var de inte! I alla fall inte jämfört med de som A brukar titta på.

2010-01-18 @ 14:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0