Ännu en... lista!

Om det brann hemma hos mig och jag bara kunde rädda en materiell sak så vore det...
Datorn. Alternativt min externa Golden Disk, så att all viktig data överlever samtidigt som jag får en anledning att skaffa en helare och renare dator. 



Känd person jag skulle vilja fastna med i en hiss i några timmar...
Kanske Ola Salo, som förhoppningsvis är lika inspirerande i verkligheten som i sina texter. Eller kanske Robert Pattinson, men jag har en känsla av att han inte är lika "inspirerande" i verkligheten. 



Inget gör mig så förbannad som...
Lågt blodsocker. 



Jag samlar på...
Choklad. 



Om jag hade obegränsat med pengar så skulle jag...
Bygga tre hus på tre underbara tomter, ett till mina föräldrar, ett till min bror och ett till mig. Därefter skulle jag INREDA!

Alla skulle få varsin bil också. (Baby skulle få en grå Lambo Gallardo Spyder och jag skulle få en Maserati Quattroporte och en Ferrari 612.)

Dessutom skulle jag ta med hela kompisgänget till Bahamas eller nåt!

Jag slutar här, innan jag hetsar upp mig för mycket. 



Om tre år så vill jag att mitt liv innehåller mer...

Kärlek, pengar och visdom. 



Och mindre...

Tvivel, jobbångest och disk.

Jag tycker de här fem sakerna är ruggigt snygga...
Can av Zero Interiör:

Johnny Depp:

Världens snyggaste elbil - Fisker Karma:
Denna tavla av Annika Bäckström:

Triwa Maroon Gold:


Det viktigaste jag lärt mig hittills är...

Du kan klara av det mesta, bara du har rätt inställning.

Sommarplanerna ser ut som följer...
Det är lite för tidigt att säga. Kanske Norgeresan som inte blev av förra sommaren. Jag vet dock att jag ska spendera mycket tid utomhus, på en filt i gräset eller på en joggingtur i skogen bland alla blåbär. 



Om alla webbsidor i världen försvann utom tre stycken, så skulle jag välja att få behålla...
Google
Facebook
I can has cheezburger

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Vilken rolig lista! Och är så med dig på lågt blodsocker.

2010-01-06 @ 14:56:06
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: Anna

Kul! Den snor jag nog från dig... =)

2010-01-07 @ 12:36:23
Postat av: Hanna

HA! samlar på choklad. Det är såå Malin :D

2010-01-07 @ 20:10:05
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0