Schhh...

Lite förkyld bara.

Jag tänker mest på jobb nu, inte minst när jag ska somna. Fantiserar också lite om grönare gräs på andra platser men färger är ju oftast starkare i ens fantasi än i verkligheten.

Men verkligheten är faktiskt rätt fin just nu! Det har ju inte blivit ett dugg deppigt att sommaren är över nu när man får njuta av dessa fantastiska höstdagar. Jag försöker smita från kontoret och ut i solen några minuter varje dag, det gör underverk!

Lovely lovely lovely.

Nu ska jag tävla med mig själv om hur få ord jag kan klara resten av kvällen på, jag måste spara min åh så sexigt hesraspiga, målbrottsliknande röst till alla telefonsamtal som måste klaras av på jobbet imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0