Grym kväll

Det var SÅ kul på Conventum igår! Jag har aldrig varit där förut, så jag blev lite impad av allt utrymme.

 

En del kom sent men jag var där och såg Promoe som var först ut. En artist som jag inte har någon direkt koll på men som visade sig ha en hel del bra låtar och dessutom mycket energi på scen. Jag gillade tjejen, Vanessa eller vad hon hette, hon borde ha varit populär bland den manliga publiken med tanke på de snuskiga tankar till och med jag fick.

 

Moneybrother var ju den största anledningen till att jag kom över huvud taget men jag missade tyvärr första halvan på grund av pratglada vänner, men tydligen missade jag inte mycket. Andra halvan var dock som förväntat, jag älskar verkligen de där trumpetarna och låtarna gör sig verkligen mycket bättre live än på skiva.

 

Millencollin har jag ingenting att säga om. Jag kände inte igen en enda låt så allt flöt bara ihop för mig.

 

Sist ut var Familjen, som jag bara såg litegrann av. Musiken har härlig stämning men det var kanske inte så mycket att stå och titta på, men passande på ett dansgolv!

 

Synd att Dennis Lyxsén inte märktes mer som DJ mellan akterna, jag diggar honom. Men filmerna om studentlivet i Planet Earth-anda var riktigt bra och roliga!

 

Till sist - ibland kan jag känna att jag inte känner så många här i Örebro men det tar en sån här kväll ur en!

 

 

Edit: För de som inte vet är det It's SÅ -09 jag skriver om.


Kommentarer
Postat av: AnnaHa

Du, snuskiga tankar?! Ibland chockerar du mig nästan! ;-)

2009-09-28 @ 13:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0