Grönt är skönt och gult är inte fult!

Satt på en bänk utanför universitetet idag, under en massa rosa-lila blomstrande små träd, kikandes upp på den blå himlen som skymtade mellan bladen. Ville sitta där i evighet och fly från vardagens alla bekymmer. 

Mycket blomstrande träd är det i min blogg nu. Men blomstrande träd, regnbågar och fjärilar är det som allra lättast väcker lite sagostämning till liv, och jag älskar sånt.  =) 

Åh, bort med min (välförtjänta) ångest och in med lite kvällssol! 

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Jag älskar blommande träd! Var ute och gick här på norr förut, den borde döpas om till Syrénstaden :)

2009-05-23 @ 21:18:08
URL: http://www.metrobloggen.se/marysaintmary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0