Äckel päckel

Helgen blev inte så bra som jag tänkt, det blev för många knytnävsslag på min stackars soffa efter ett par äckel- och ilskeattacker. Och så behövdes en del jobb göras, vilket inte heller är så kul en helg.

Idag har jag i alla fall sunkat ner mig riktigt ordentligt, vilket var mitt mål. Bäst passar det inför ett filmmaraton men det får bli en annan gång när jag har tid. Har fått hem en massa filmer som var tänkta att se på bio men aldrig blev av, så det finns underlag för ett maraton i alla fall.

Jag har i alla fall rensat lite bland mina foton och fick då syn på mig iklädd favvotröjan från förra vintern. Den har legat längst bak i en låda sedan dess och blivit bortglömd! Och nu är det snart vår, attans... Men hinner använda den en tvätt i alla fall.

Mitt trådlösa internet slutade ju att fungera som ni läst om. Satt med sladden ikopplad hela veckan och kunde inte ha datorn vid bordet för att den inte räckte dit. Köpte ju ett expresscard igår för 500 spänn, vilket krånglade vid installationen så jag var tvungen att ringa till folk jag inte ville störa för att hitta hjälp. Kom inte i säng på ett tag sen för att datorn bara startade upp sig igen gång på gång innan jag förstod att jag behövde ta ur det där kortet för att den skulle stänga av sig. Och efter allt detta hoppade HP Wireless Assistant nu igång igen... Är det inte komiskt?! Men det kommer väl säkert krångla igen så det är väl bra att ha det där kortet till hands.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0