Design med självdistans!

Jag har varit på Bolagret igen, önskar att jag hade mer pengar och mer yta så att jag kunnat handla lite också... 

Hoppas att ni inte dömer mig för hårt om jag säger att jag vill ha fåtöljen Eda nedan, trots att den har rätt groteska proportioner. (Klicka för större bild.)

Jag ser mig själv halvliggandes i den där, med en lite smågalen blick à la Helena Bonham Carter, med frillan på sned och en Frankensteinhandbok om att väcka min teddybjörn till liv i handen. (Eller kanske min uppstoppade skotska terrier, för er som sett Coraline.)



En vecka kvar till semester! 

Kommentarer
Postat av: Hanna

snygg! den tycker jag att du ska köpa. johnny säger att man aldrig kan få för många fåtöljer :) på tal om helena b-c så såg jag den nya harry potter filmen i fredags. hon är galen!

2009-07-27 @ 14:59:52
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, riktigt cool var den! Hehe, Johnny är klok han! Ni får flytta till nåt större bara. ;-)



Och Helena B-C är grym!

2009-07-27 @ 15:01:56
Postat av: MarySaintMary

ehehehe...helena bonham carter <3 på tal om boken kom jag att tänka på frankenweenie, en jättegammal tim burton-kortfilm där en pojke återuppväcker sin hund från de döda.

2009-07-27 @ 22:09:19
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: Malin

Ja, Frankenweenie ja! Men jag tycker mest om Vincent. =)

2009-07-28 @ 07:14:08
Postat av: Hanna

Frankenweenie håller på att bli en stop motion långfilm. Kommer på bio om typ två år för den som intresserad. MVH / En nörd

2009-07-31 @ 11:55:03
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0