Semestertider

På eftermiddagen gick det segt på jobbet... Ina stack tidigt på sin semester och nu är det bara jag kvar i två veckor... Helt själv på vår avdelning och nästan själv på hela bygget, vi blir inte många på luchrasterna inte. Känns lite trist men samtidigt är det kul att de vanliga gängorna bryts lite! Korridoren känns ju annorlunda när den är tom och tyst. Positivt är också att det inte är någon som ringer och avbryter en i fliten heller. 

Dock känns två veckor själv som lite väl lång tid...


Förresten, jag har ju köpt ett tidningsställ nu! Jag har ju inte råd att köpa coola designerställ men hittade ett snyggt och billigt på Bolagret i Norrköping förra helgen. Såhär ser det ut (förutom att mitt är i krom, inte i svart):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0