En massa spex

Jaha, igår var det då dags för Örebrospexets provföreställning. Jag var där som publik och kan inte säga så mycket om hur det gick backstage men det gick rätt bra på scen i alla fall! Om mindre än en och en halv månad tror jag nog vi kommer att få se ett skitbra spex, som vanligt.  =)  Faraos förbannelse heter det denna gång, se till att inte missa det! Biljetter släpps på Ticnet imorgon.

Sen var det fest ute i Tybblelund med hela spexgänget. Eftersom jag är stödmedlem var jag inbjuden att hänga på, och det blev en skitskoj kväll! Först sittning med god mat och roliga gyckel, sen umgänge med en massa sköna människor. Nån scen ställdes det väl till med när timmen blev sen men det är väl bara att sucka lite och förundras över eländet.

Alkohol gör mig väldigt torr i munnen vilket leder till mugg efter mugg efter mugg med vatten. Vilket i sin tur leder till besök efter besök efter besök på toaletten. Så jag blev skrattad åt igår...  ;-)

Idag har det inte blivit mycket gjort men det är ju söndag så det är väl okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0