It is what it is what it is what it is

Det var en rätt bra dag detta, egentligen. Sol, framgång på jobbet, två semlor och ett sjukt efterlängtat återseende.

Bakom allt det där finns förstås stunderna när det känns som att jag inte klarar av mer, då det vore så skönt att bara sjunka ner i ett hörn och självdö så sakteliga. Men vem tycker om en lipsill? Är så fruktansvärt trött på att sända ut de här vibbarna till folk.

Jag ska istället försöka koncentrera mig på en underbar självhjälpssida jag hittat på nätet. Det låter jättefånigt tycker jag men den beskriver i detalj precis hur jag känner och det är hur skönt som helst!

Det är också så att jag är sjuk och nu ska jag krya på mig. En dag i taget och mycket film och te (bläääh!!) så ska jag enligt alla källor vara good to go så småningom. Så småningom.

Ibland är det skönt att tiden går.

Nu till viktigare saker:

<3 Simon Baker <3

Han var ju bra i the Guardian och nu är han bra i the Mentalist också.


Kommentarer
Postat av: Anna

Nämen, te? DU? Det är knappt att jag tror det är sant... ;-) Och yes, Simon Baker... Synd bara att det är på tisdagar och krigar om min uppmärksamhet tillsammans med House.

2009-02-24 @ 23:38:45
URL: http://soojung.wordpress.com
Postat av: Malin

Det är inte sant. ;-)



Inget te kommer innanför mina läppar, inte ens om det vore förkyld jag var. Symptom som illamående blir ju knappast bättre av att jag dricker varmt äckelte... =D

2009-02-25 @ 07:39:29
Postat av: Marie

Te som funkar för alla åkommor! Ingen katastrof är så stor att den inte blir mer hanterbar efter en kopp te :)

2009-02-25 @ 08:04:22
Postat av: Anna

Jag håller med Marie, te är till för alla tillfällen och passar alltid! Varma drycker ska det vara nu, när vädret är ruskigt och det fortfarande är mörkt ute stora delar av dygnet.

2009-02-25 @ 23:42:56
Postat av: Christoffer

Ja te fungerar för allt och alltid och bör dessutom drickas i stora mängder för kropp och själ. Men the mentalist är en riktigt bra serie. Vi borde dessutom se på film någon dag.

2009-02-26 @ 23:11:00
Postat av: Malin

Film is what i'm talking about!

2009-02-27 @ 07:40:47
Postat av: eBbA

Tänker på dig! Du är välkommen att fylla min mejlbox med allt som belastar dig närhelst du vill. Ibland är det skönt att få lov att vara en lipsill=)



Kramar!!!

2009-02-27 @ 12:56:10
URL: http://ebbaluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0