Söndag kväll, läggdags

Ännu en mysig helg.

Trist hur man skämmer bort sig själv. Men det som är dåligt för dig är ju mycket godare än nyttigheter...

Alla Hjärtans Dag innebar att alla filmer jag ville se på bio var fullbokade, så det blev lite Disney i soffan istället. På grund av dåliga ingredienser i den hemlagade middagen fick det bli pizza från Ciao Ciao... men vi valde från den dyraste pizzakategorin som tröst för bortkastad tid i köket.

Idag blev det en tur till Bauhaus och Ikea och jag såg en del lovande grejer som tål att funderas på. Jag samlar på mig en massa projekt så det finns roliga saker som lockar i min framtid och jag har en hel del i huvudet. Får se om det blir lika bra omsatt i praktiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0