Då var semestern slut...

Men men, den var skön så länge den varade!

Jag bara latade mig hela dagarna och var ute så mycket som möjligt i det vackra väder det mestadels var. Dessutom tajmade jag in de varmaste dagarna bra med de två Finspångstrippar jag hann med, så jag kunde ligga ute i gräset och bara njuta. Vi hade egentligen pratat om att åka till Norge och beundra fjorderna men i och med att A fick jobb lite hux flux (roligt!) blev det inte av, vilket kanske var bra för det var såå skönt att bara ta det lugnt.

Förresten, nu är det skolstart och nya studenter flyttar hit till Örebro. Eftersom det är stor brist på bostäder har A skrivit upp sin lägenhet som akutboende. Se det som ett tips, särskilt om ni har tillgång till flera lägenheter så att ni ändå har någonstans att bo. Man gör då inte bara en god gärning, man tjänar dessutom en hacka på det!

Kanske en hacka att lägga undan till en Parisresa senare i höst...  ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0