Skratt och tårar

Gud vad kul det var att se spexet igen i lördags. Allihop är så förbenat duktiga, det är imponerande. Örebroare, se nu till att inte missa er chans att se detta.

På kvällen/natten var det sittning och fest. Härlig stämning, med gyckel nästan roligare än själva spexet. Roligt att få en bättre inblick i en förening jag har så många kopplingar till men aldrig deltagit i. Dessutom var det kul att få klä upp sig, det händer ju enormt sällan. Typiskt bara att min klänning redan var representerad... Vad gäller umgänget så var  B och F underbara, vilket jag dock inte kan säga om min BF (hehe, snitsigt).

Men nog ska det bli skönt när spexet är över för den här gången. All nedlagd tid, all fokusering... jag trodde inte att det kunde få sådana följder som det uppenbarligen har fått och det skrämmer mig.

If I lay here, if I just lay here, would you lie with me and just forget the world?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0