Påsk.

Idag kokade jag ägg till frukost. Det är så gott men händer så sällan, faktiskt mest bara vid den här tiden på året. Slarvigt. Vi var iväg och köpte en massa lösgodis också, eftersom det är fullt legitimt nu. Jag har alltid godis i någon låda hemma eller på kontoret (eller båda), men lösgodis köper jag så sällan att det känns riktigt festligt när jag väl gör det.

Det blev ingen resa till Gävle och de födelsedagar som borde firas där, det skulle ha blivit för stressigt för lilla gubben. Men istället hinns då en tur till min familj med, så det blir söndagsmiddag i Finspång.

Jag har en känsla av att jag kommer att ha vant mig vid ledigheten när det på tisdag är dags att jobba igen... Men nu är det bara fredag!

Kommentarer
Postat av: eBbA

Tack för fina ord=)det ska nog lösa sig...
Njut av ledigheten! Jag fick i alla fall en ledig långfredag, men that's it... Nåväl, ska inte klaga, njut ni istället! Det gör mer nytta :-p
Stora kramar till dig och du, krama om A från mig också! Glad påsk!

2008-03-21 @ 23:30:52
URL: http://ebbaluna.blogg.se
Postat av: Stumpans mamma

Hoppas att ni vill ha mer godis när ni kommer hem. det finns hur mycket som helst.Hoppas också att det finns lite Ö-sill kvar också. Skriver detta på vår nya dator.

2008-03-22 @ 11:08:52
Postat av: Theodorcarmen

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2009-08-24 @ 11:48:59
URL: http://theodorcarmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0