Min farmor

Igår fyllde farmor åttio (80) år!! Hon ville inte få en massa besök, så mammapappa tog ut henne på utflykt. De tittade på svanar vid Tysslingen, shoppade lite kläder i Marieberg och hämtade mig på jobbet. Så nu har jag presenterat familjen för arbetskamraterna! Undrar hur många andra som haft med sig sin farmor till jobbet...

Till sist hamnade vi hemma hos mig, farmor hade inte sett hur jag bor förut. Tur att det är hiss i huset!

Hon tycker inte om att jag har flyttat till Örebro, hon saknar mig. Och bror som har flyttat till andra sidan Finspång. Det är bra att pappa finns.

Åttio år, det är helt otroligt hur tiden går. Hon känns faktiskt gammal nu, och går väldigt långsamt med sin käpp. Den vägen skall vi alla vandra...

Annat:

30/30-internet verkar fungera bra. Telefonen har dock inte kopplats in ännu...

Jag hittade en fullkomligt underbar sak på stan idag! Eftersom den antagligen kommer att bli en present kan jag dock inte beskriva den här, vilket gör min hyllning helt meningslös...

Imorgon är det spex igen!! Förra gången var det asbra och det är helt klart värt att se igen. Efteråt är det sittning. Jag har vissa planer på att vara vacker då faktiskt. Vi får väl se.

10 månader... =) =) =)

Kommentarer
Postat av: Catogina

I like your website alot...its lots of fun...

2009-12-10 @ 08:24:21
URL: http://catogina.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0