Läget

Igår var det 25-årsfirande hos bästisen, inte klokt. Vad som inte heller är klokt är standardvolymen på hennes tv. Hur klarar hon av alla dansgolv när hon har så känsliga öron? Jaja, med ett tiotal Grey's Anatomy-sugna besökare fick hon allt höja lite.  =)  Tårtor och kakor bjöds det på till den grad att hon skulle göra sin mamma stolt.

Ikväll är det bakdags i hos mig, det är jag som är ordförande och fikaansvarig på Arbetsplatsträffen imorgon. Det blir inga excesser, det är ju jag som är bagaren.

Det är bra med lite sötsaker som hjälper mig hålla vikten i denna tid av aptitlöshet. Jag måste leta upp en våg så att jag har koll på vad det är jag normalt väger.

Kommentarer
Postat av: eBbA

Men vännen, varför har du ingen aptit? Vi kan byta om du vill, du får min oändliga aptit och jag får din aptitlöshet, så kan vi jämna ut vår vikt...:-S
Föresten när var det ni skulle komma hit? Jag längtar efter att få visa er Bern, insåg idag igen att det är en underbar stad!
Kramar i massor!

2008-03-29 @ 01:56:10
URL: http://ebbaluna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0