Augusti-september

Det finns tydligen en chans. Då litar jag på det. Men att inte ha något fokus... nej, här ska inte trappas ner på någonting - jag ska dränka min tillvaro i så mycket rosa skimmer som jag kan uppbåda! Det gäller att ta hand om sin psykiska hälsa på bästa sätt.

Det är faktiskt mycket roligt som händer. Stora roliga saker (som att få träffa mina käraste älsklingsvänner i Lund i helgen, semester om en och en halv vecka, Portugal i höst och då också en ny fräsch lägenhet att inreda) och små roliga saker (som att äta favoritchipsen ikväll, medeltidsmarknad vid jobbet imorgon och att ha hittat ett passande skärp till den nyinköpta skjortan).

Dessutom är det roligt att blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0