Fanfanfanfanfan

Allt är bara skit just nu.

Idag ringde jag min framtida hyresvärd och frågade om lägenheten kommer att vara klar till 1 september. Nej. Jag ska inte räkna med något annat än 1 oktober.

Men för helvete! Jag behövde den lägenheten nu, en fast punkt i tillvaron när både kärleks- och arbetslivet är rörigt. Sofie kommer tillbaka till sin lägenhet (mitt nuvarande hem) på onsdag, då har jag ingenstans att bo på nästan en och en halv månad! Det var droppen liksom, att behöva dras med alla tre problemen på en och samma gång. De är tillräckligt stora stressmoment i mitt liv var och en för sig.

Om det finns någon därute som kan hjälpa mig så hör av er är ni snälla! Ska ni iväg på någonting nån vecka den närmsta framtiden och har en tom lägenhet under tiden så kan ni tjäna en hacka!

Jaja. En dag, och en bekants soffa, i taget. Förhoppningsvis är samtliga mina problem lösta till 1 oktober. Men då har det väl kommit nya...

*suck*      (Vilket i alla fall är bättre än *snyft*, som tidigare idag. Alltid något.)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej vad trist... :( Din stackare. Hoppas verkligen det ordnar sig iaf, vännen. Och var glad för att bostadssituationen inte är lika illa som i Gbg iaf... ;)

Kram!

2008-08-19 @ 09:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0