Återkopplingar

Helg igen..! Men jag vet inte om det kommer bli så skönt, det är en jobba-hemma-helg igen. Eller en ångest-för-att-jag-inte-jobbar-tillräckligt-helg. Det visar sig. Det positiva är i alla fall att det är en kort arbetsvecka nästa vecka, helgdagen på torsdag betyder halvdag på onsdag och klämdag på fredag vilket borde betyda jobb endast måndag-tisdag. Om jag hinner ta ledigt förstås... Ni hör vilken tur det var att det inte blev någon deadline i torsdags.

Förresten! A och M blev valda till producenter! (De platoniska A och M that is, inte vi glödheta A och M. ;-) ) De har en hel del idéer och det ska bli spännande att se hur långt föreningen kan nå. Jag ser viljan och engagemanget och kan till slut förstå varför så många lägger ner så mycket tid och arbete trots no money.

Kommentarer
Postat av: Soha

Hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-04-25 @ 19:57:14
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Anna

Yepp, pengar är inte allt =) Och gött är det med en två-dagars vecka nästa vecka! Blir det för mig också. Sköntskönt! Trevlig helg på dig!

2008-04-25 @ 20:02:12
URL: http://soojung.wordpress.com
Postat av: Sofia A

Har gjot en kontrollista på min blogg. Hoppas den ger något intresse :)

2008-04-25 @ 20:06:38
URL: http://Sofiaandremo.blogg.se
Postat av: Anonym

Jobba, inte på söndag kompis. Och inte imorrn kväll heller! :)

//d

2008-04-25 @ 21:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0