Allvaret

Hörni, det känns som att jag har valt rätt yrkesinriktning! Det är rätt kul på jobbet. Två upphandlingar har jag nu hand om, från scratch. Dessutom har jag fått i uppdrag att skriva ett par avtal som folket ute i verksamheterna* ska kunna använda sig av vid sina direktupphandlingar. En rättsutredning har jag också hunnit påbörja. Det är för tidigt att säga om jag är ute på för djupt vatten.

Men det är häftigt att för första gången ha ett eget kontor måste jag säga. Intressant var det också att se vem det var som fick tjänsten jag sökte där i våras. Okej då, han förtjänade den.  :-)

The downside: Idag var tåget 40 minuter försenat i Arboga. Jag kom hem klockan sju. Mer än tolv timmar efter att jag åkt hemifrån på morgonen. Annars är det lite trevligt med tåg, någon lektyr och ett par trevliga melodier så är saken kirrad.


*För de som inte vet praktiserar jag på Upphandlingsenheten på Landstinget Sörmland i Eskilstuna denna termin.

Kommentarer
Postat av: Jensaurora

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2008-06-03 @ 11:13:55
URL: http://jensaurora.personalfanpages.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0