Olle och drömmar

Igår var Olle "Fråga Olle"-Olle på universitetet och föreläste. Rubriken på föreläsningen var "Älska inte din nästa, älska den du har" men han pratade mest om sex. Såklart. Intressant var det, om samhällets syn på sex och sexualitet. Roligt var det också, Olle är rolig.

Ikväll blir det Stardust på bio. Jag har vaga minnen av att jag tyckte om boken.

I övrigt brottas jag med mig själv om pengar. Sparsamhet och njutningen av ett växande bankkonto mot köpglädje och upppfyllandet av en dröm. Jag har mina aningar om vilket jag som vinner.


Kommentarer
Postat av: Tarjeiailin

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2009-02-19 @ 14:46:33
URL: http://tarjeiailin.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0