Yrkesverksam

Med liiite kött på benen, efter en vecka på stället, kan jag säga att jag trivs bra. Människorna är trevliga och proffsiga, lokalerna nya och fräscha, arbetsuppgifterna roliga och givande. Dessutom har jag en ex-klasskamrat som vapendragare, känns tryggt att kunna slå våra kloka huvuden ihop så här i början.

Det blir tyvärr inga bilder på mitt stora, luxuösa, läckert inredda, dyrt utrustade, högst avundsvärda kontor. Säkerhetstänket är starkt inom Försvarsmakten, jag har inspirerats av veckans föreläsningar i ämnet.

Det blir nog jättebra det här. Hoppas bara att den extrema kvällströttheten kan besegras.

Kommentarer
Postat av: Markuslina

Great site

2009-09-07 @ 08:54:51
URL: http://markuslina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0