Nytt inlägg

Det börjar gå segt att blogga. Hypen verkar ha gått över för de flesta nu. Men det är fortfarande ett trevligt sätt att hänga med lite i vänner och bekantas liv, när det finns så lite tid att interagera IRL. Deprimerande men sant. Det har varit en händelserik sommar och höst i mitt liv där det mesta har förändrats. En perfekt tid att blogga! Jag hoppas en del på det sättet kunnat hänga med i svängarna trots att vi inte hörs så ofta. På grund av jobb och trötthet (och medföljade händelselöshet) uppdateras väl inte denna sida fruktansvärt ofta längre, men då och då skriver jag väl nåt. 

Notiser:

Åt bläckfisk för första gången igår. Rejält obehagligt. Små stackare på en tallrik. Åtta armar och ett huvud.  Nja säger jag.

Åt Polly X-mas collection igår. Rejält behagligt. Sex smaker. Glögg, kanel, marsipan, vanilj, saffran och knäck. Gimme gimme.

Kommentarer
Postat av: eBbA

ja, det är nog bara jag som bloggar på som en dåre... nåväl, behöver man det, så behöver man det, så enkelt är det.
hoppas allt är bra med dig!! Kram

2007-12-03 @ 00:22:00
URL: http://ebbaluna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0