Växjö

Intervjun igår gick okej men det var inte den bästa jag varit på. Shoppa gjorde jag däremot galant! Det är förresten komiskt att man alltid hamnar på H&M till slut. När jag åker iväg till andra städer hittar jag alltid massor med kläder där. Ett par skor köpte jag också. Guldiga. Lite flipflop-typ. Dessvärre kommer jag väl aldrig använda dem, jag kan inte gå i sådana. Men jag fick dem för 200 kr (ord. pris 500 kr). Nice.

Tågresan var trevlig faktiskt, trots att den var lång. Jag lyssnade på Snow Patrol nonstop och drömde mig bort. Det fick väl bli en uppladdning inför bussresan till Frankrike i juni.

Idag ska jag verkligen försöka komma igång med uppsatsarbetet igen. Det har inte blivit minsta smula gjort på länge nu... Men först lunch på skolan.

Kommentarer
Postat av: Letterfromgotham

good site, need more information! Thank you

2008-01-11 @ 14:01:19
URL: http://letterfromgotham.blogspot.com
Postat av: Trondagnete

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2010-05-27 @ 08:02:59
URL: http://trondagnete.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0