Jobb jobb o jobb!

Ojojoj, då är man kallad till sin fjärde anställningsintervju... Jag börjar gilla det här mönstret måste jag säga! Tyvärr är det denna gång i Växjö. De som läst inläggen lite längre ner förstår kanske att jag har vissa betänkligheter inför att flytta så långt bort. Men jag ska inte få den ångesten nu, jag har ju faktiskt inte blivit erbjuden jobbet. Nu ska jag bara njuta av att jag tydligen är intressant på arbetsmarknaden, väldigt trevligt på alla sätt och vis!

Idag bär det av hem till Finspång. Det blir Melodifestivalen med familjen, mysigt värre. Dessutom har jag en hel massa foton från mammapappas Tysklandsresa att beundra.  :-)

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej du!
Kul att läsa på din blogg-sida! Kul också att det går bra vad gäller anställningsintervjuer, hoppas det leder till ngt också och att det inte stannar vid intervjuer :-)
Själva såg vi inte melodifestivalen, vi lyssnade istället för att testa om vårt nya musik-system funkar, vilket det gjorde. Så nu kan vi välja vad man vill lyssna på i de olika rummen oberoende av varandra. Mycket praktiskt (tror jag. Det är ju väldigt viktigt att följa med i en film om man måste ta en toalett-paus :-))
Hoppas det blev fina tysklandsbilder. Tyvärr var ju inte vädret det bästa. Nästa gång blir det säkert bättre!
Ha en trevlig helg!
Sussi

2007-05-18 @ 16:58:25
Postat av: Malin

Hej! Haha, ja jag hörde om det där musiksystemet, väldigt lyxigt!
Pappas bilder gjorde mig en smula avundsjuk. Hade själv velat följa med... En annan gång!
Ha det jättebra och hoppas att vi ses snart!

2007-05-20 @ 14:08:59
Postat av: Lukasalida

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2008-10-21 @ 09:57:21
URL: http://lukasalida.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0