Bära pianon...

Idag flyttar Hanna (och Johnny!) till Örebro! Tvärs över vägen dessutom, perfekt! Jag ska verkligen försöka jobba duktigt med uppsatsen på förmiddagen så att jag kan hjälpa till med flytten sedan. Det är en sådan härlig känsla kring flyttar tycker jag, även om det inte är ens egen. Förhoppningsvis innebär ju en flytt någonting positivt, så det är lite spänning och förväntan i luften. Kanske kan jag dessutom få vara med/tränga mig på och tycka till lite om inredningen också...  ;-)

Sedan har det utlovats grillning i trädgården (!) som belöning. Årets första grillning för mig, tänka sig! Jag känner mig en smula efter.

PS.  "In this twilight" är ju ännu bättre än "Me, I'm not", om möjligt! Tyvärr vet jag att det är totalt meningslöst att tipsa er om dessa låtar, de flesta av er i alla fall. Ni tänker inte ens tanken på att kolla upp dem, inte sant?  ;-)  DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0