Hösten och ansiktet

Det blir praktik på upphandlingsenheten på landstinget i Eskilstuna i höst. Jag har nu slutligen fått nej från Örebro kommun, det finns inte plats för mig hos dem. Istället blir det två timmars tågresa om dagen. Men det ska man väl stå ut med i en termin hoppas jag.

Vad har mer hänt? Jag sitter mest inne och gömmer mig idag. Jag är rödprickig i hela ansiktet, det ser inte vackert ut! Det kliar en del också och känns som något slags allergisk reaktion. Vad har jag gjort? Igår drack jag mjölk som smakade illa. Jag hade druckit några klunkar precis innan jag pussade lite på Andreas och undrade vad tusan han hade ätit - några äckliga nötter? Men nähä, det var mjölken. Och nu är Andreas mamma på väg hit. Typiskt. Jag har aldrig varit i form när jag träffat henne... Malin "Nötkärnan" Andersson.

Hmm, jag hoppas det är mjölkens fel. Om inte måste det nästan vara den där nya chokladen jag åt igår och det vore inte bra för den vill jag ju kunna äta upp...


Kommentarer
Postat av: Helena

Du börjar ju låta som mig; Allergisk hela tiden! :)

2007-06-29 @ 15:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0