Hemma för omladdning

Jaha, då var man i Örebro igen då. För några dagar i alla fall, på fredag bär det ju av till Paris.

Den senaste veckan har varit intensiv och attans trevlig. Det kändes fullkomligt naurligt att träffa Andreas familj och han passade alldeles utmärkt i Finspång också. Istället var det min kropp som krånglade. Kattframkallad strupåtsnörning, sötsaksframkallat illamående, värmeframkallat svimningsanfall, mm. Dessutom äter jag för tillfället penicillin. Halva benet och foten har varit helt uppsvullen på grund av ett infekterat insektsbett eller vad det kan vara. Jag har fått halta fram.

Måste bara få skryta med hur duktig jag har blivit -> jag kan svälja de där gigantiska penicillintabletterna!  Det hade jag aldrig trott för nåt år sedan. Men en smula obehagligt är det allt.

Kommentarer
Postat av: Helena

Men Malin, vad du har blivit duktig o kan svälja tabletterna! *Applåderar* Minns när du delade på pytte-ytte små tabletter. Du får se till o ringa doktorn o få allergimedicin nu! Du måste ju kunna komma hit o hälsa på oxå! (Tänk på att jag har 2 hundar o 2 kaniner!)

2007-06-14 @ 17:32:34
Postat av: Malin

Ja, det var inge trevligt det där med allergin... Svårt att andas.
Styr upp den där festligheten du pratade om, det skulle ju vara ett bra tillfälle att träffa lite folk man saknar!

2007-06-15 @ 01:03:34
Postat av: Linusaida

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2009-01-27 @ 08:36:47
URL: http://linusaida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0