In F.

Hemma i Finspång. Det är trevligt. Jag har ingenting emot att vara här, det är att jag inte är i Örebro jag har någonting emot.

Idag börjar sommarjobbet på Viberga (Coop), den orangea pikén ligger redo på sängen. Jag svor på att jag jobbat min sista dag där men när andra planer spricker måste man följa pengarna. Dessutom är det rätt kul när man kommit in i det, och arbetskamraterna är toppen! Dessutom har jag fått ett lugnt schema denna sommar. (Måste ju hinna med en del plugg också. Och Örebrobesök.)

Nu ska jag iväg och träffa Martinsson! (Nyår var förra gången, Lund är så långt bort.) Jag är 99 % säker på att få en stooor kram. Perfekt.  

Kommentarer
Postat av: Nilsruna

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2008-09-02 @ 11:47:55
URL: http://nilsruna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0