Bring it on, Santa!

I lördags var det ett trippelt födelsedagsfirande. A-som-i-Amour var det enda äkta födelsedagsbarnet, jag och värdinnan tjuvstartade. Min och Amours present blev ett presentkort på en romantisk middag serverad efter konstens alla regler. Jag fick berättat för mig att kockarna är skickliga, så det verkar lovande!

Efter firandet blev vi varmt välkomnade hem av grannarnas dunka-dunka. Det blev ingen trevlig natt på något sätt.

Nu längtar jag till nästa helg, när jag får träffa min familj. Jag älskar dem, de älskar mig och jag saknar dem. Synd att det blir en så kort vistelse bara, full med aktiviteter. Jag skulle vilja ha tid att bara vara. Inte hinner man se så mycket av Finspångsvännerna heller, även om en del snabba kramar är utlovade. Vi ses snart!

En vecka kvar med granen. Fem mil kvar till tiotusenmilastrecket. Ångest.

Blue is not the color of the season, ok? Tears can not fall like snow. Let the stars sparkle!

Kommentarer
Postat av: eBbA

Oja, vi är väldigt skickliga, så den middagen kan ni se fram emot... vi lär återkomma om eventuella preferenser gällande matens innehåll...
Ha en underbar jul och glöm inte att andas ibland och bara ta in ögonblicket. Jag gör det här i Göteborg. Familjens närhet är bästa medicinen!
Kramar till dig och din Amour!

2007-12-20 @ 13:19:57
URL: http://ebbaluna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0