Elak tunga

Jag har en väldigt kort tunga. Eller tungan kanske är normal men i alla fall är tungsträngen (eller vad man ska kalla den) väldigt kort. Jag räcker aldrig ut tungan åt någon, det blir bara pinsamt. Och om jag gör det, eller gör någon annan avancerad tungrörelse (tyst Sofie!), har den där strängen en tendens att "låsa" sig. Det känns som att tungan fastnar i ett läge och det gör alltid ont att "rycka tillbaka" den på plats.

Varför berättar jag det här? Därför att de senaste dagarna har den där strängen känts svullen och irriterad, och jag kan knappt äta utan att den låser sig. Sedan gör det SVINont att ta sig ur det låsta läget. Jag nästan hör hur det knycker till när det släpper och sedan dunkar undersidan av tungan i flera minuter.

Jag har ALDRIG hört om någon annan som har det såhär...

Kommentarer
Postat av: Helena

Hahaha! Skratta så jag höll på att ramla av stolen! :) Jag har heller aldrig hört något sådant! Sök till doktorn för det du! *skrattar* Nej, vad taskig jag är. Stackars Malin!

2007-04-27 @ 08:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0