Bloggstarten.

Hejsan hejsan! Nu har även jag gett bloggandet en chans. Hoppas jag därmed lyckats chocka en del! 

Min tanke var att eftersom jag spenderar hela våren framför datorn (pga den mycket älskvärda D-uppsatsen) kan jag ju försöka använda den som länk till alla er lyckliga soldyrkare där ute. Jag hoppas att mina kära, älskade vänner på detta sätt känner sig lite närmare mig trots det fysiska avståndet mellan oss, utspridda i Sverige som vi är. Blogga ni också! Självklart är alla vänner och bekanta i Örebro också välkomna att läsa. Er ser jag ju inte heller till så mycket, inlåst som jag är. Dessutom är det ju sommarlov (och Finspång) snart!

Kram på er allihop!

/Malin

Kommentarer
Postat av: Daniel

Välkommen in i träsket!

//D

2007-04-21 @ 19:31:31
URL: http://djs.blogg.se
Postat av: Hugomaria

Very interesting site --- quite informative

2008-10-30 @ 10:32:01
URL: http://www.enequist.dk/hugomaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0