Svårt

Jag har efter denna vecka tagit de sista viktiga stegen mot frihet, om än med några korkade bitterljuva sidosteg, och nu ska jag klassificera mina två långvariga beroenden som skitstoevelus maximus respektive non existus. Svårt, men inte ens jag kan längre se att jag har något alternativ.

I helgen kom familjen och diverse annat trevligt folk upp för att se spexets sista föreställning. Det var ju väldigt trevligt men på något sätt hamnade både jobbmobil och jobbpasserkort i föräldrarnas bil hem till Finspång, vilket inte var lika lyckat...

Spexsittning har det ju också varit. Förrätten serverades framåt ett på natten och sedan var efterrätten uppäten och sista punschen urdrucken framåt femtiden. Var hemma och till sängs vid åtta men det blev inte mycket sova så har varit lite avslagen även idag.

****************

Det blir ingen ny dator nu, tack vare kommentaren av välmenande men glädjedödande pappa i förra inlägget. Men det är bra, har ju egentligen inte råd. Jag fick bara lust att skämma bort mig själv lite.

Kommentarer
Postat av: AnnaHa

Frihet är bra! Hoppas att du hade en trevlig kväll/natt/morgon tillsammans med oss! Och vi får höras när jag är tillbaka i gnällbältet, för då ska vi minsann träffas igen! Kramar/

2009-03-25 @ 21:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0