En bra vecka!

Tisdag.

Inte så farligt nu när det återigen är en kortvecka. Jag känner mig entusiastisk inför helgen, dels för att den är så full av planer att allt inte hinns med, dels för att föregående helg var så bra. Faktiskt den bästa helgen på länge! 

Det var väldigt fint väder, vilket verkligen gick att njuta av eftersom jag var i Finspång och hade en trädgård att vara i, en del pengar spenderades inne i Norrköping vilket tyvärr alltid är roligt, jag hann umgås med min kära familj, jag hann träffa släkten som var på riktigt gott humör när vi firade min kusins 40-årsdag och jag åt lite god mat/gott fikabröd. Dessutom kunde jag riktigt slappna av efter att lite jobbproblem löst sig under veckan. Vet inte om det sken igenom lite här nån gång men jag har haft en del ångest över det ett tag.

Usch, bort med ångest och in med lite avslappnat sommarhäng! Bara därför köpte jag en brassestol idag. Så hit med lite sol igen.  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0