En dag kvar!

Ännu en kort arbetsvecka! Denna gång dessutom följt av en veckas semester! Det blir tio lediga dagar i sträck, vilket ska bli underbart. Vissa planer börjar utveckla sig, vi får se hur det går.  =)

Lite instabil har jag varit, men nu inspireras jag av sommarlovet och kopplar bort och kopplar av. 

Boktips: Erlend Loe - Gör vad du vill   Följ 18-åriga Julie som skriver dagbok året efter att hennes familj omkommit i en flygolycka. Den enda som finns kvar är ett sms från sin far: "Älskar dig. Gör vad du vill." Ja, följ Julie när hon reser hit och dit över världen medan hon försöker komma på ett lyckat sätt att ta livet av sig. Detta är en feel good-bok, lika barnsligt charmig och naivt djup som alla Loes böcker. 

Nu är jag mitt uppe i Stephen Kings senaste under pseudonymen Richard Bachman - Blaze. Det är inget roligt att behöva avbryta för en arbetsdag då... Han är rätt skicklig på att engagera läsaren, den där Stephen. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, en Malinbok som jag har läst! ;) Menar Loe, riktigt bra bok, håller med.

2009-06-17 @ 21:48:09
Postat av: Malin

Jag gissar på att det där var Emelie. Rätt? Annars möjligen Hanna. Anna hade snarare kommenterat King.



Hmm, mysteriet tätnar...



Bra smak iaf!

2009-06-17 @ 23:24:30
Postat av: Emelie

Oj, inte meningen att vara anonym ,)

2009-06-20 @ 10:59:12
Postat av: Malin

Jag hade rätt i alla fall! =)

2009-06-20 @ 13:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0