The usual skitsnack

Det blev en fullltecknad helg. I fredags åkte hela familjen till Söderköping och åt glass på Smultronstället. Jag var döhungrig innan så vi stannade vid McDonalds på ditvägen och åt deras goda Chicken Wraps och Mexican-hamburgare, med följden att alla var rätt mätta när glassen skulle ätas. Det är ju inga små portioner på Smultronstället... 

I lördags fyllde min kära kusin år och i söndags träffade jag Martinsson, Emilia och Alex. Den senare hade växt med 200 % sen sist tror jag. Vi måste träffas oftare än en gång om året!! 

Kommande helg ska jag undersöka hur mycket lilla Ella har växt! 

Tills dess ska jag se till att ha fått mina blinkers på bilen att fungera igen. Det är irriterande med blinkers som bara lyser med fast sken! Istället får jag blinka manuellt, vilket säkert ser roligt ut för medtrafikanterna. Det är liksom svårt att hålla takten... 

Kommentarer
Postat av: Daniel

Åhåå, trodde Alfa Romeo hade förlorat sin touch men blinkers som krånglar visar att de fortfarande "got it"! ;)

Antagligen någon jordfläta som har dålig kontakt eller liknande.



//d

2009-07-08 @ 19:36:51
URL: http://www.zatzy,com
Postat av: Malin

Du är den enda som får säga såna saker, för jag vet att det är med kärlek... =)



Och så har du ju ditt skrammel att stå ut med. ;-)

2009-07-10 @ 08:56:43
Postat av: Daniel

Skramlet ja, låt oss säga att det är ett sätt för VW att efterlikna Alfa...



Eller så är det helt enkelt bara fel på skitbilen! ;)

2009-07-10 @ 09:33:42
URL: http://www.zatzy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0