Usch

Sista dagen på jullovet... Jobbet känns väldigt avlägset och jag har just nu ingen lust att bekanta mig med det igen. Men att jag lyckats koppla bort det i ett par veckor har säkert varit väldigt nyttigt! Förhoppningsvis blir det nya friska tag framöver, det är mycket som ska hinnas med.

Apropå ingenting så är det trist att det inte går att skriva om vad som helst i bloggen. Det är en del skilda grupperingar i min tillvaro som jag ibland inte vill ska få riktigt samma information. Dessutom vill jag ju egentligen ha bloggen som en dagbok att kunna gå tillbaka i och läsa om hur jag hade det vid den och den tidpunkten, vilket inte funkar så bra när alla och envar ska kunna läsa det. Jag borde kanske ta och anteckna mina tankar i ett block att lägga undan i en byrålåda istället. (Men det är inte lika kul...)

Den här vill jag ha:



Det finns så sabla många snygga klockor. Synd bara att alla är koncept... Eller svindyra.

Kommentarer
Postat av: hanna i norpan

du får starta en anonym blogg. då är det nästa som att skriva i block och lägga i lådan fast inte.

2009-01-06 @ 19:43:34
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0