Inget direkt innehåll

Nu sitter jag i sängen men datorn i knät och en stoor godispåse bredvid mig.

Tanken var att åka till Ikea en sväng men köerna där var alldeles för långa så vi åkte vidare till lågprisgodisaffären. Jag har inte varit där förut men det var ju jättebra! Allt godis var uppmärkt så man såg vad det var för nåt. Jag hittade blått spaghetti som jag inte sett på år och dar, så det var lite nostalgi. (Supergott är det ju inte egentligen...) Tyvärr kräktes en liten kille ett par gånger bland godiset men då var vi i stort sett klara. Det såg ju helt plötsligt inte lika gott ut längre då...

Om vi tar oss i kragen blir det bio i helgen. Den där nya där Brad Pitt blir yngre istället för äldre. (Kommer inte ihåg vad den heter och Internet strular så kan inte söka på det.) Burn After Reading skulle vi också se men det blev ju aldrig av, så det återstår att se hur det går denna gång.

Hjälpa M att flytta möbler inför tapetsering ska jag i alla fall göra!

Kommentarer
Postat av: Lilla mamma

Vad fin din nya sida är. Jag sitter med sista påsen julskum och hoppas att det är det sista godiset på ett bra tag. Men man vet ju aldrig, det är ju lätt att falla för frestelsen.

2009-01-17 @ 19:11:59
Postat av: Christoffer

Din sida blir snyggare och snyggare.



The Curious Case of Benjamin Button, eller Benjamin Buttons otroliga liv heter filmen beroende på språk :]

2009-01-17 @ 21:36:18
Postat av: Malin

Tack så mycket!

2009-01-18 @ 11:13:32
Postat av: hanna i norpan

håller med föregående kommetarer, snygg sida!



om jag såg killen som spydde skulle jag inte kunna äta godis på ett bra tag! det finns nästan inget värre än kräks! tänder är i och för sig riktigt snubbigt det med...

2009-01-19 @ 17:07:45
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/
Postat av: AnnaHa

Hahaha, nu ser jag vad du menar... ;-) Men så jäkla likt är det ju trots allt inte.

2009-01-20 @ 21:05:46
URL: http://soojung.wordpress.com
Postat av: Malin

Hehe, tack Anna! Det var en tröst... =)

2009-01-20 @ 23:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0