Efter en ordentlig sovmorgon...

Helg igen efter en bra men utmattande arbetsvecka.

Har just ätit några rostmackor med nyponmarmelad på. Det var gott (men inte riktigt i klass med ingefärsmarmeladen som var det förra vågade köpet)! Nu ska jag ta mig ut på stan en liten sväng och se om det går att göra mig av med en del av de alldeles för skrymmande presentkorten som fyller upp min plånbok.  =)

Bilen ska tvättas också. (Men det har jag sagt förr...)
 
Sen märks vad som händer ikväll.
 
Igår kväll blev det lite öl på stan. (Nåt sötsliskigare för mig såklart...) Där stötte jag på lillkusin Toffe, vilket var evigheter sen sist. (Han är inte så liten i och för sig, vi är ju lika gamla.) Trevligt att ha lite släkt i Örebro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0