Magnificent

Då har man gått på semester! Tre veckors ledighet ligger framför mig, hoppas de går långsamt.  =)

Vi fick tag på biljetter till U2 nu i veckan, så lite lustigt och hastigt blev det en tripp till Göteborg och Ullevi direkt efter den sista arbetsdagen. Riktigt skoj var det!

Det var nervöst ett tag för vi fastnade i tre bilköer på vägen ner, men vi hann fram och fick plats i mitten, lagom nära scenen. Scenen var förresten riktigt cool, men det vet ni väl redan om ni läser tidningar och sånt. Här kommer i alla fall en bild (eftersom blogg.se inte lät mig ladda upp fler..):


Det var väldigt mäktigt och så j*vla snyggt! Synd bara att det verkade ha blivit mer drag på lördagens konsert, som dessutom innehöll Still haven't found what I'm looking for, som vi saknade på fredagen. 

Som bonus var ju dock Snow Patrol förband - den sångarens röst är helt klart bland mina favoriter. Shut your eyes and sing to me...

Gårdagen spenderades med att plocka blåbär och samla på sig ett femtontal myggbett, göra salamipizza samt svära över blogg.se.  

Kommentarer
Postat av: Daniel

Lördagen, magiskt!!



Vi fick en kanonbra avslutning på vår semester, hoppas början på din blev lika bra. :)



//d

2009-08-02 @ 21:43:29
Postat av: Malin

Tack, ja verkligen en bra början! Har redan hunnit bränna mig i solen också. =)



Ni verkar ha haft en jättebra semester! Ska ringa Mari imorgon och uppdatera henne på jobbläget, så får hon berätta mer om hur det var i lördags. =)

2009-08-02 @ 23:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0