Min påsk

"Och julen varar än till påska!" Och nu har påsken varit. Varför är det då Rudolf med den Röda Mulen jag ser i spegeln? 

Jo, för att det är VÅR ute! Jag har bränt mig i solen och ser inte klok ut men det gör inget, för det har varit så härligt!  =D

Förutom att ha varit ute i solen har jag också pysslat en massa med min nya MacBook. Eller den är inte ny, köpte den begagnad när den förre ägaren inte kunde motstå den nya läckra MacBooken som kommit. Själv nöjer jag mig (än så länge) med den vita, lite mer plastiga men fortfarande läckra, raringen. 

Det här är så mycket roligare än att byta mot en annan PC. Då är ju faktiskt det mesta som vanligt, och nyförvärvet blir lite av en antiklimax. Nu får jag ett helt nytt operativsystem att lära mig, vilket gör att jag får ut mer av köpet liksom. Det finns ju en hel massa att pilla med. 

Helt nybörjare är jag ju inte, har ju använt den då och då under två års tid, men helt smärtfritt har bytet inte gått. Vissa saker känns trevligare, vissa saker saknar jag. På det stora hela känner jag mig dock rätt nöjd.  =)

En ledig dag kvar, vilken spenderas i Örebro. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0