Fredag

Nu har de sista två rävarna tagit semester, de var på strålande humör idag. Nästa vecka blir det därför bara jag och vårt senaste förträffliga tillskott kvar i korridoren. Då tror jag att jag ska sätta på lite Nine Inch Nails på kontoret faktiskt.

Idag har jag hittat tv:n jag vill ha till ett riktigt bra pris. Eftersom jag ÄLSKAR studsbollsreklamen bara måste jag ju ha en Sony Bravia of some sort. En bonus är ju att de också ska vara riktigt bra.  ;-)  Frågan är bara om jag kanske borde vänta ett tag. Det kan ju faktiskt komma bättre/billigare alternativ under de två månaderna som är kvar tills jag behöver tv:n. Men det är ju så roligt att shoppa NU!

För övrigt är det hunger som är aktuellt, nu blir det därför det tredje målet kebabrulle i rad. Det är det som är praktiskt med att vara liten i maten - en rulle räcker väldigt långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0