#¤%&*

Jag tyckte inte om att, för några veckor sedan, spilla ut en halv burk chili con carne i garderoben, och jag tyckte inte om att torka upp det från golv, väggar, kartonger, kläder och ett virrvarr sladdar.

Jag tyckte inte om att idag knuffa en blomkruka från fönsterbrädet ner på sängen vidare till golvet. Jag tyckte inte om att plocka upp dekorationsstenarna från under sängen och jag tyckte inte om att försöka rensa bort allt medföljande damm. Jag tyckte inte om jacket krukan gjorde i sängramen.

Jag tyckte inte om att idag tappa en tallrik ner på golvet, och jag tyckte inte om att plocka/dammsuga upp alla skärvorna.

Jag tyckte heller inte om att allt skedde mitt framför ögonen på A-som-i-Perfekt.  Pappa var inte närvarande i alla fall, alltid något.

Kommentarer
Postat av: Trondmarlene

Informative website! Thanks!

2008-10-31 @ 14:39:14
URL: http://trondmarlene.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0