Hum-hum...

Idag kom jag hem, låste upp dörren och fick dörrhandtaget i handen..! Hyresvärden sa att de skulle ringa en låssmed direkt men det har inte dykt upp någon. Det är visserligen ingen brådska, det är bara att trycka dit handtaget igen så kan jag ta mig ut, men det vet inte de! Tänk om jag satt fast härinne, med endast kranvatten och ett par potatisar att leva på? Eller om det var ett stort hål i dörren där handtaget brukade sitta, och jag och gulldatorn blir kidnappade av tjuvar under natten? Det låter traumatiserande! (Men om jag HADE ett hål i dörren, och jag SKULLE bli kidnappad, ta i trä, nog skramlar ni väl ihop till lösensumman? Jag kan inte tänka mig att de begär så mycket för mig. De j*vlarna.)

Nu kanske det framgår mellan raderna att jag har en smula tråkigt, vad vet jag. Bäst att avsluta här och ta sig för någonting. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Rating Agentur

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2009-04-28 @ 14:07:41
URL: http://rating-agentur.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0