En kaka till?

Jag har just haft en moffarkväll med Sofie - chokladkex, chips och jordnötsringar. Nu mår vi lite illa... (Fan vad jag älskar att ha henne i Örebro, hoppas livet låter oss fortsätta bo i närheten av varandra.)

Imorgon ska vi shoppa! Jag ska anstränga mig för att hitta en bikini, visserligen brukar jag undvika att bada men mirakel kan ju ske. Dessutom måste jag köpa lite kläder till Parisresan. Det låter fel, jag vet, det är väl i Paris jag borde shoppa. Det ska jag också, men om jag inte hittar nåt där måste jag ju ha med mig nåt att ha på mig.

Nu ska jag fortsätta titta på My name is Earl. Jag älskar verkligen den serien, synd bara att den går på sexan så att jag alltid glömmer den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0