Bio och annat oplugg

Igår såg jag Pirates of the Caribbean III och jag blev positivt överraskad faktiskt. Jag visste ju att jag skulle gilla den men trodde att den skulle kännas lite lång och rörig, baserat på hur den förra var. Den här hade dock en mer enhetlig story. Dessutom bjöds det på extra mycket Jack Sparrow, bokstavligt talat. Inget negativt med det precis... 

Hela veckan har varit alldeles alldeles myspysig. Detta har dessvärre bieffekten att ingenting produktivt åstadkommits... Äsch är allt jag har att säga. (En uppryckning skulle dock kunna ske redan nu i helgen, min (största) distraktion har nämligen två tentor nästa vecka och eftersom jag peppar honom till att plugga ska jag ju inte vara sämre själv.)

Kommentarer
Postat av: Martinmia

Beautiful site!

2008-12-05 @ 11:17:25
URL: http://martinmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0