"You're SÅ välkommen!"

Biljetterna till It's SÅ '09 har släppts! (Ord riktade till eventuella örebroläsare.)

Artisterna i år är Moneybrother, Millencolin, Familjen och Promoe samt ett antal DJ's som kör parallellt med konserterna, bland annat Dennis Lyxzén från The (International) Noise Conspiracy! Det blir av på Conventum lördagen den 26 september och biljetter säljs på universitetet (utanför Kraka och i studentkårens kansli) eller på ticnet för 150 resp. 170 kronor. Rena kapet ju med tanke på hur många artister det är.

Jag brukar ju inte gilla livekonserter men nu var jag ju nyss på U2, snart är det It's SÅ och i oktober ska jag se Massive Attack. Får se om jag blir biten och fortsätter framöver!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej! Nu bloggar jag igen! :)

2009-09-13 @ 15:10:52
URL: http://busellasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0