Sööta!

Tufft att gå upp på morgnarna nu... Saknar dessutom min bumbibjörn när jag är på jobbet. I alla fall på förmiddagarna och i alla fall i början av veckan. Sen har jag vant mig.  =) 

Annars är det helt okej på jobbet, jag gillar mitt nya mysiga kontor och det faktum att det har ett fönster i normal höjd så att jag kan spana ut efter de rådjur som tydligen ska befolka skogen utanför. Dessutom är det mysigt att chefen får ha med sig sin rottweiler Ebba till jobbet nu, hon har blivit vår nya kontorsmaskot.  =)  Idag gick vi ut på en rejäl vinterpromenad med henne, ett annorlunda sätt att fysa på! Marie var jättesöt med frostslingor i sitt mörka hår och Ebba var jättesöt med dreggel-istapp i mungipan.

Well, egentligen ville jag bara visa er dessa söta bilder av Konst by K:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0