Positivt

Jag har ominstallerat min dator för att se om min internetuppkoppling skulle sluta strula då. Eftersom det främst är hos mammapappa det strular fick jag ju tillfälle att testa nu i helgen, och det blev bättre! Min dator slår inte längre ut internet när jag kopplar in den i pappas router! Så bra att det löste sig. Dessutom var det väl dags att fräscha upp datorn lite såhär efter två år. Det var kul att sitta och pyssla med den, fixa tillbaka alla program och alla inställningar som jag hade. Men det gick lite för fort... Nu är allt som det brukade igen, förutom ett par program som jag måste vänta på hjälp med att fixa tillbaka, och att jag nu har beslutat mig för att vänja mig vid Firefox som standardwebbläsare istället för skit-Explorer.

****************

Vissa ord går att leva på länge. Vackra ord.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Firefox är grejen ja, fy för Explorer.

2009-03-10 @ 11:43:24
Postat av: Lilla mamma

Kul att din dator funkar bra. Det enda som fungerar på våran är internet.

2009-03-10 @ 12:36:01
Postat av: hanna

vi har med firefox nu. explorer är knepigt och för ofta för sig att det inte går att öppna sidor.

2009-03-10 @ 14:04:42
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/
Postat av: Malin

Stänger ner sig hela tiden. Särskilt på cheezburger-sidorna, som ju är de viktigaste! =)

2009-03-10 @ 16:14:43
Postat av: MarySaintMary

Firefox är bra! Förutom när det buggar och stänger ner sig :S

2009-03-12 @ 19:49:19
URL: http://www.metrobloggen.se/marysaintmary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0