En massa vänner!

Det blev en litet oväntad reunion denna helg!  =)

Jag och Sofie åkte till Finspång för att träffa Sara som skulle fira sin mor och inte kunde komma till Örebro som planerat. Väl i Finspång upptäckte vi att Helena var hemma med lilla Ella och hälsade på. Dessutom, när allihop var på väg till mig för att fira min drygt två månader gamla 25-årsdag, kom Hanna förbi också! Perfekt!

Vi kikade till och med igenom lite gamla kort på oss, till Saras pojkväns förtjusning. (Hon var lika söt då som nu. =) )

Nu har jag just kommit tillbaka till Örebro efter att ha kört igenom snörusket i krypfart. Men jag hade ju för en gångs skull sällskap i bilen, inte bara av Sofie utan av en annan vän som också hade varit i Finspång och hälsat på.

Kul att ha fått möjligheten att catcha upp med alla!

Kommentarer
Postat av: hanna

det var mycket roligt att träffa alla! och en ny kille i gänget :)

2009-03-10 @ 14:02:57
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0